Montag, 15. August 2011

Ich habe mich verliebt... / I´m in Love..

.. in die süßen Motive von The Emerald Fairies und möchte an deren Challenge "Birthday" teilnehmen..
und mich gleichzeitig aber auch als DT bei ihnen bewerben..
Drückt mir die Daumen.. :-)

.. in the sweet The Emerald Fairies and wishing to participate at the Challenge "Birthday" .. and also I would like to apply for the DT ..
Wish me luck ..





Challenges:
The Emerald Fairies -> Birthday
Pollycraft -> Distressing
Take Time for you -> selbstgemachte Blümchen
The Pink Elephant -> Stitching
A spoon full of sugar -> Happy Birthday
Anything goes -> Happy Birthday
Truly Scrumptious -> Lace it up
Charisma Cardz -> Distressing
Craft your days away -> Birthday
Addicted to stamps -> Anything goes

26 Kommentare

  1. Das Du Dich darin verliebt hast, kann ich sehr gut verstehen!
    Sieht total süss aus und Deine Karte ist wunderschön!
    LG Gisela

    AntwortenLöschen
  2. na da hätt ich mich auch verliebt drin... sooo ein süßes Motiv. Besonders toll finde ich, wie du den Flügel gearbeitet hast.

    Die Karte ist super schön.

    AntwortenLöschen
  3. Deine Karte ist toll gworden!
    Die Blume gefällt mir sehr!
    Vielen Dank für´s Mitmachen bei Emerald Faerie Garden challenge!
    LG Nela

    AntwortenLöschen
  4. Wonderful coloring. Fantastic card:)
    Hugs Trine:)

    AntwortenLöschen
  5. this is one gorgeous card and image beautiful detail bless you for playing at anything goes this week love hugs cheryl xxx

    AntwortenLöschen
  6. ich liiiiiiiiiiiiiiebe die Motive, doch leider fehlen mir Zwei... *schluchz*

    eine wundervolle Karte und eine total gute Idee mit den Flügelchen...
    Klasse, ich halt dir ganz doll die Daumen...

    bussi Barbara

    AntwortenLöschen
  7. Adorable faery card :) So cute and your distressing looks brilliant.

    Thanks so much for playing along at Charisma Cardz this week,

    hugs

    xxalisonxx

    AntwortenLöschen
  8. This is such a gorgeous card. I love the colours you've used and the image also. Thanks for joining us this fortnight at Truly Scrumptious. Hugs Michele x

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous, thanks for sharing with us at Craft your days away and good luck, Gaynor DT :)

    AntwortenLöschen
  10. Hallo Katrin,

    dass Du Dich in die Motive verliebt hast, kann ich sooo gut verstehen. Die sind einfach traumhaft schön und süß und einfach toll!
    Deine Karte gefällt mir gut (vor allem die Idee mit dem Flügel) und ich drücke Dir die Daumen!

    Lieben Gruß.

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful and cute card yet love the shabby look with touch of vintage style :o)
    Hugs,
    Cabio

    AntwortenLöschen
  12. Fab card, love the image too! The wings are fantastic! Thanks for joining us at Charisma Cardz for our distressing challenge x

    Lisa x

    AntwortenLöschen
  13. Wow!! Katrin, this is so beautiful, love your papers, stitching flower and of course that sweet EFG image. Stunning card. Thank you for joining in with our Birthday challenge over at Emerald Faerie Garden. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    AntwortenLöschen
  14. Och wie schnuffig, ganz toll. ATSC
    Danke für´s Mitmachen bei ATSC.

    Bis zum nächsten Mal und viele Grüße
    Nadell

    AntwortenLöschen
  15. Lovely card.

    Thanks for joining us at Craft Your Days Away.

    Amanda

    AntwortenLöschen
  16. I love this, The wings look fab. Thank you so much for entering our challenge at Truly Scrumptious this fortnight, good luck & hope you’ll join us again!
    Hugz Fleur xXx

    AntwortenLöschen
  17. Beautiful! Love the shabby look and the stitching is fab. Thanks for playing at Emerald Faerie Garden and good luck with the DT appliaction! Viv x

    AntwortenLöschen
  18. Adorable, gorgeous card Katrin.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  19. A great card - I love your take on the distressing challenge! Thanks for joining us at Pollycraft this week, Sheena xx

    AntwortenLöschen
  20. Lovely card!! Love the fun stitching and touch of sparkle. Thank you for playing along with us at The Pink Elephant this week!!

    AntwortenLöschen
  21. Deine Karte ist super schön geworden!
    Ich drück dir die Daumen für den DT Call! ;)
    LG
    Nina

    AntwortenLöschen
  22. Beautiful card ... Thanks for joining in the Emerald Faerie Challenge ... Vicki xxx

    AntwortenLöschen
  23. Beautiful card,I love the image as well,and your colours are lovely....
    Mandy x

    AntwortenLöschen
  24. Ist die schön die Karte!!
    Und in die Süßen muß Frau sich einfach verlieben ;O)
    Liebe Grüße Manuela

    AntwortenLöschen
  25. Beautiful card. So precious design. I have worked for the plastic business cards and this design inspire me so much. I appreciate this. Thanks for sharing.

    AntwortenLöschen

Vielen Dank, dass du dir die Zeit nimmst und mir einen Kommentar hinterlässt.
Liebe Grüße,
Katrin
--------------
Thanks for looking and your comment,
Hugs Katrin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...